کآشف
کد : 13265      تاریخ انتشار : ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۵ آبان تعداد بازدید : 3140
مسابقه بزرگ نقاشی پرواز تا فردا

 

 

 

با توجه به تجربه موفق مسابقه نقاشی "هفته جهانی کارآفرینی " در سال های گذشته ؛ برای سومین سال متوالی ، در هفته جهانی کارآفرینی و با هدف فرهنگ سازی و ترویج روحیه کارآفرینی میان نسل آینده کشور ، مسابقه بزرگ نقاشی دانش آموزی با عنوان " پرواز تا فردا " را برگزار می کند . این مسابقه در روز یکشنبه 02 آذرماه 1399 توسط طرح ملی کآشف و بنیاد هفته جهانی کارآفرینی به صورت مجازی برگزار می شود.

 

امسال با شیوع ویروس کرونا در دنیا امکان برگزاری مسابقه به صورت حضوری امکان پذیر نخواهد بود و به صورت کاملا مجازی برگزار می گردد.

 

 

 

 

 

 

دانش آموزان 9 تا 15 ساله می توانند در این مسابقه شرکت کنند و پس از ثبت نام ، فرم های مربوطه را از طریق دبیرخانه هفته جهانی کارآفرینی دریافت می نمایند . و در تاریخ 2 آذرماه تا ساعت 18 فرصت دارند نقاشی مربوطه را از طریق ایمیل info@gewiran.com برای ما ارسال نمایند به همراه یک ویدئو یک دقیقه ای از زمانی که دانش آموز در حال نقاشی می باشد

 

 

همچنین نقاشی تهیه شده را در اینستاگرام خود قرار داده و پیج هفته جهانی کارآفرینی(@GewIran) و کآشف (@Kaashef.ir) را نیز منشن کنید

 

موضوع نقاشی:

تعدادی ویدئو و داستان از سرگذشت زندگی کارآفرینان با عنوان " یک فنجان چای داغ " تهیه شده که شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به وبسایت www.kaashef.ir یکی از این ویدئوها یا داستانها را انتخاب کرده و قبل از حضور در مسابقه تماشا کنند و تصویر یک کارآفرین را با توجه به ویدئوی تماشا شده ، نقاشی کنند .

 

از برگزیدگان این مسابقه در اختتامیه هفته جهانی کارآفرینی تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

لینک ویدئوها و داستان ها

داستانها و ویدیو ها را می توانید از chay.kaashef.ir مشاهده کنید

 

 لینک فایل مسابقه

برای دانلود و دریافت فایل شرکت در مسابقه پرواز تا فردا می توانید اینجا را کلیک کنید

 

لینک ثبت نام

ثبت نام رایگان روی سایت هفته جهانی کارآفرینی به نشانی www.gewiran.com امکان پذیر می باشد .