با فرزند بزرگتر از ۱۲ سال :

         

 

 

 

 

 

والدین گرامی 

دانش آموزان عزیز

 

 

سلام

 

از اینکه تمایل دارید تا از مزایای بیمه کسب و کار کآشف بهره مند شوید خوشحالیم. با ثبت نام در بیمه کآشف، (فرزند) شما  -  با تخفیف ۵۰٪ - عضو زیتونی اریکه کآشف می شود. و می تواند از برنامه های تهیه شده برای اعضای زیتونی کآشف استفاده نماید. لطفا اطلاعات خود را در ادامه این صفحه ثبت کنید و هزینه، عضویت زیتونی در اریکه کآشف را پرداخت کنید. آنگاه شناسه و رمز ورود برایتان از طریق پیامک ارسال می شود و شما می توانید:

 

 

 

 

۱. اطلاعات بیمه ای خود و فرزندتان را تکمیل کنید. همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و در خصوص بیمه با شما صحبت کنند و در صورت تصمیم نهایی، بیمه نامه کآشف را برای شما صادر کنند.

 

 

۲. پس از ثبت نام، فرزند شما می تواند با شناسه و رمز ورودی که دریافت کرده اند، در باشگاه دانش آموزی کآشف وارد و از برنامه ها و منابع آموزشی ما استفاده کند

 

 

۳. خودتان هم می توانید وارد صفحه باشگاه والدین شوید. در پایش مهارتهای کارآفرینی والدین شرکت کنید و از ویدیو های آموزشی که برایتان بارگذاری می کنیم استفاده نمایید

 

  

ثبت نام شما در این فرم هیچ تعهدی برای شما ایجاد نمی کند و در صورتی که از تهیه این بیمه نامه منصرف شده باشید، مشکلی برای شما ایجاد نمی شود.

 

 

 


اگر کآشفی هستید:
شناسه کآشف:*
رمز ورود:*
دوست دارید کآشفی شوید:
نام:*
نام خانوادگی:*
کد ملی:*
شماره همراه:*

تصویر امنیتی:
تصویر امنیتی:*
متن تصویر امنیتی:*