ما برای آنکه کآشف، کآشف شود ...

 

 تلاش های بسیار  داشته ایم ... 

 

 

 


 

 

 

 

کآشف را در آیینه رسانه ها مرور می کنیم ......

 

 

     

 

مدیر طرح ملی کاشف
۱۳۹۳ سه شنبه ۶ آبان
مدیر طرح ملی کاشف با بیان اینکه از امروز 50 اریکه کاشف برای پرورش استعدادهای کارآفرینی دانش‌آموزان در کشور شروع به کار کرد، گفت: از 13 آبان‌ماه در پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی تهران به دانش‌آموزان خدمات ارائه می‌شود.
۱۳۹۳ شنبه ۸ شهريور
آزمون کاشف که برای کارآفرینی دانش آموزان طراحی شده امسال با همکاری سازمان سنجش و وزارت آموزش و پرورش برای دومین سال اجرا می شود.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۳ خرداد
گزارش تحليلي آزمون مذكور (نتايج آزمون) از روز سه شنبه مورخ 13/03/1393 بر روي سايت اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org قرار دارد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۳۰ ارديبهشت
با هدف پرورش خلاقیت کودکان ونوجوانان و شناسایی ظرفیت های بالقوه و بالفعل آنان در عرصه های مختلف کارآفرینی دبیرخانه خلاقیت و کارآفرینی کودکان و نوجوانان تهرانی راه اندازی می شود.
۱۳۹۲ سه شنبه ۱۳ اسفند
دانش آموزان و خانواده هایشان، عصر جمعه در حوزه های امتحانی حاضر شدند تا پس از شرکت در «آزمون سراسری سنجش ویژگی های کارآفرینی» به استعداد، ویژگی و شایستگی های خود برای کارآفرین شدن پی ببرند.
۱۳۹۲ سه شنبه ۱۳ اسفند
آزمون كشف، ارزيابي و آماده‌سازي شايستگي‌هاي فردي (طرح كاشف) سال 1392 بعد از ظهر روز جمعه دوم اسفندماه 92 برگزار می شود.
۱۳۹۲ سه شنبه ۱۳ اسفند
شبکه ایران/ مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور، جزییات ثبت نام و شرکت متقاضیان نخستین آزمون سراسری سنجش توان کارآفرینی برای دانش آموزان و والدین آنها در سال 1392 را اعلام کرد.
۱۳۹۲ سه شنبه ۱۳ اسفند
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات ثبت نام و برگزاری آزمون سراسری کارآفرینی دانش آموزان را اعلام کرد.
۱۳۹۲ چهارشنبه ۱۳ آذر
مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان از طرح کآشف استقبال کرد و در سنجش کارآفرینی شرکت می کند...
۱۳۹۲ سه شنبه ۱۳ اسفند
شبکه ایران / نخستین آزمون سراسری خانوادگی سنجش کارآفرینی با حضور دانش آموزان و خانواده های آنان همزمان در تهران و 20 استان کشور روز جمعه 2 اسفند ماه برگزار می شود.