به نام خدای دانه های انار 

 از خبرهای کارآفرینی آگاه باشیم  

 

و برای دیگران هم منتشر کنیم ...

 

    

 

     

 

۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۴ شهريور
اولین شرکت هزار میلیارد دلاری دنیا
۱۳۹۷ سه شنبه ۱۳ شهريور
نگاه جدید به ناسا ...
۱۳۹۷ دوشنبه ۱۱ تير
برگزاری کنکور در نخستین روز‌های تیرماه هرسال با دل مشغولی تعداد زیادی از خانواده‌ها و دانش اموزان مشتاق برای تحصیل در دانشگاه همراه بوده است و هر ساله دراین روز‌ها حرف و حدیث‌های بسیاری درباره هزینه‌های میلیونی خانواده‌ها برای قبولی فرزاندانشان در دانشگاه‌های معروف و مهم کشور به گوش می‌رسد.
از سال ۱۳۹۸
۱۳۹۷ جمعه ۳۱ فروردين
بیشتر بدانید ...
طرح‌های مفصل وزیری که از همه چیز ناراضی‌ست و قصد انقلاب دارد:
۱۳۹۷ چهارشنبه ۸ فروردين
اگر افتخار کنیم که مدرسه ای داریم که ساعت ۷ صبح زنگش را می زنیم و ساعت ۲ بعدازظهر تعطیل می‌شود و مراسم و برنامه‌های مان هم به موقع برگزار می شود چه فایده دارد اگر خروجی اش یک سری نوجوان بی حوصله و کم تحمل و پرخاشگر باشد؟ این چه نظام آموزشی است؟
جوانترین
۱۳۹۷ دوشنبه ۶ فروردين
.
در راه اندازی کسب و کار
۱۳۹۷ يکشنبه ۵ فروردين
اگر در سال 2018 در ایران برای راه اندازی یک کسب و کار نیاز بوده است که 8.5 مرحله طی شود این کار در نیوزیلند در یک مرحله صورت می گرفته است. همچنین طی کردن این 8.5 مرحله در ایران 15 روز به طول می انجامیده است اما در نیوزیلند یک مرحله مورد نیاز برای راه اندازی یک کسب و کار تنها نصف روز زمان می برده است.
پیشرفت تکنولوژی
۱۳۹۷ يکشنبه ۵ فروردين
«LSEV» نخستین خودروی الکتریکی است که با استفاده از فناوری چاپ سه‌بعدی به شکل انبوه تولید می‌شود. این خودرو محصول مشترک ایتالیا و چین است و از سال آینده با قیمت ۱۰هزار دلار روانه بازار می‌شود.
با وجود افت و خیز های فراوان در رشد اقتصادی
۱۳۹۷ شنبه ۴ فروردين
آیا سرمایه گذاری در زمینه خدمات،‌سرمایه گذاری مناسبی برای آینده ما محسوب می شود؟